Protectia consumatorului...?-2
- anytza
- Hero member
- De la: ploiesti
- Inregistrat: 2007-08-07
- Mesaje: 3338
Re: protectia consumatorului...?
ralluka a scris:ma disperaaa leonardoooo nu mai iau d'acolo never ever... girlish ti i-a schimbat sau ti-a dat banutzii??? eee..ce am patit eu cu balerinii aia...si cu cate alte perechi meseriase de pantofi... bine ca eu sunt obsedata de pantofi...am 124 de perechi numarate aseara...si vreo 23 am dat ca nu maia veau flec la toc.
catiiiiiiiii?????
Trebuie sa fii schimbarea pe care doresti sa o vezi in lume!
- norishorulalb
- Banat
- De la: Mika
- Inregistrat: 2007-04-03
- Mesaje: 24197
Re: protectia consumatorului...?
...asa face si al meu...mai ales ca acum mi-am luat iar o pereche...va fac poza la rafturile uriase daca vreti...
- micicutza
- Banat
- Inregistrat: 2007-10-25
- Mesaje: 11922
Re: protectia consumatorului...?
chiar is curioasa cum ii depozitezi si unde
N. Iorga: "Unii oameni au demnitatea ambitiei lor, altii a situatiei lor, cei mai putini au demnitatea persoanei lor." Eu le am pe toate trei...
- girlish
- Full member
- Inregistrat: 2007-04-21
- Mesaje: 889
Re: protectia consumatorului...?
mi-a dat banii. de fapt nu mie, lu tata ca el a fost. si e mai bine asa ca poate daca mi schimba pateam la fel si cu pantofii aia si apoi iar inapoi la magazin... tata s-a dus a vbit cu vanzatoarea, i-a explicat ce-i cu ei si n-au fost probleme. i-a returnat banii. cat despre leonardo...eu am vazut ca au unele produse pe care le gasesti si la magazinele ieftine de papuci. la fel si amely. tin minte app de amely ca am vazut o pereche de pantofi anu trecut sau acu 2 ani, nu mai tin minte, care aveau un pret si la un magazin de pantofi ieftini aveau un alt pret(mai mic cu vreo 10-20 lei) ralluka vrem poza cu rafturi P ...eu in materie de pantofi nu-mi iau decat strictul necesar, cat sa nu umblu desculta
"Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte." Nichita Stanescu
- ivy
- Hero member
- Inregistrat: 2007-03-21
- Mesaje: 3613
Re: protectia consumatorului...?
Just like a tattoo I'll always have you...
- Lavinia_tia
- Sr. member
- Inregistrat: 2006-12-29
- Mesaje: 1576
Re: protectia consumatorului...?
am si eu nevoie de un sfat privind OPC si posibilitatea de a primi banii inapoi pe un produs: am cumparat un lant din aur (am bon si certificat la el) si am observat acasa ca este lipit. am mers in mai putin de 24 de ore sa il schimb, dar aveau numai modele urate si nepotrivite. am inchis putin ochii si am zis ca merg pe varianta sa schimb totusi cu unul nu f frumos, dar sa rezolv cumva.
problema apare acum: lantul nr. 2 era mai ieftin decat lantul cumparat initial de mine si ma obligau sa cumpar si de diferenta ceva. si probabil si aici as fi reactionat pozitiv daca ma interesa subiectul, doar ca efectiv nu port bijuterii si nu vreau sa platesc un obiect inutil. am cerut sa mi se dea diferenta si au refuzat. am cerut sa vb cu un superior, au dat-o cotita, ca e plecat, ca vine maine... ca dom'le ei mi-au zis cu o zi inainte ca asa voi putea sa il schimb (adica acoperind toata suma).
am vb deja la OPC si indiferent de rezolvarea pe care o vor aborda, o sa le fac reclamatie pentru felul execrabil in care ajunsesem sa fiu tratata (va spuneam ca nu port bijuterii si imi spune vanzatoarea: "iti iei si tu niste cercei de diferenta ca si asa nu ai, sau uun inelus ceva ca vad ca nu prea ai bijuterii"). in consecinta: vreau banii, nu vreau sa ii iert pentru ce au spus.
daca eu nu am ce sa imi aleg din acel magazin, ce sanse am sa imi iau banii? a mai trecut cineva prin ceva asemanator? sunt obligata sa imi aleg un produs, chiar daca nu ma incanta nimic in mod special (recunosc, probabail pentru ca nu port).
Ultima oara a fost editat de Lavinia_tia (2010-01-08 19:22:39)
- copilu
- Sr. member
- Inregistrat: 2007-10-05
- Mesaje: 1000
Re: protectia consumatorului...?
E destul de greu sa iti dea banii inapoi caci presupun ca ti-au dat bon si automat s-au facut niste acte zilnice cu bonul acela. In orice magazin se face schimbul cu un produs la acelasi pret sau mai scump tocmai din cauza aceasta.
fericita mamica de Teodora din 11.02.2012
- deealexx
- Hero member
- De la: Hu
- Inregistrat: 2009-07-30
- Mesaje: 2966
- Site
Re: protectia consumatorului...?
si daca s-au facut acte ce? e dreptul tau ca si consumator ca in termen de 10 zile sa restitui produsul si sa`ti primesti banii inapoi. cu actele, sa rezolve ei daca sunt prosti.
- December
- Hero member
- De la: Bucuresti
- Inregistrat: 2009-09-09
- Mesaje: 2439
- Site
Re: protectia consumatorului...?
Lavinia_tia a scris:am cerut sa vb cu un superior, au dat-o cotita, ca e plecat, ca vine maine... ca dom'le ei mi-au zis cu o zi inainte ca asa voi putea sa il schimb (adica acoperind toata suma).
am vb deja la OPC si indiferent de rezolvarea pe care o vor aborda, o sa le fac reclamatie pentru felul execrabil in care ajunsesem sa fiu tratata (va spuneam ca nu port bijuterii si imi spune vanzatoarea: "iti iei si tu niste cercei de diferenta ca si asa nu ai, sau uun inelus ceva ca vad ca nu prea ai bijuterii"). in consecinta: vreau banii, nu vreau sa ii iert pentru ce au spus.
daca eu nu am ce sa imi aleg din acel magazin, ce sanse am sa imi iau banii? a mai trecut cineva prin ceva asemanator? sunt obligata sa imi aleg un produs, chiar daca nu ma incanta nimic in mod special (recunosc, probabail pentru ca nu port).
Am trecut prin ceva asemanator... si pot sa-ti spun ca nu iti vor face niciodata legatura cu un superior, oricat ai cere... e ca si cum ti-ar deschide usa si ti-ar intinde si covorul rosu ca sa-i parasti la sefu'! Incearca daca poti sa cauti pe internet firma respectiva, ia date de contact, adrese de mail, telefoane si incearca sa ajungi altfel la "patroni". Mai degraba cred ca vei rezolva cu patronul decat cu OPC. Cei de la OPC raspund la solicitari dar s-ar putea sa dureze si 2 luni... am probat personal.
Ce spuneam ca mi s-a intamplat asemanator e ca am fost tratata F.URAT intr-un magazin de bijuterii/gablonzuri. Am cumparat pana la urma ceea ce vroiam sa cumpar dar tot am cautat un contact al patronului care "nu e acolo, nu vine, nu-l intereseaza" si am reusit sa-l gasesc. Eu nu doream schimbarea obiectului cumparat ci doar sa sesizez felul cum se comporta angajatii lor cu clientii (pentru ca modul incare m-au tratat a fost absolut inadmisibil... cum este si ceea ce ti s-a spus tie "cumpara cercei ca tot n-ai"). Am avut parte de o reactie prompta, o oferta de discount pentru urmatoarea sesiune de cumparaturi in magazinul lor si am aflat si ca angajatele au primit mustrare cu avertisment ("la urmatoarea abatere zburati") si au fost "despartite" din tura respectiva (sa nu mai fie doua mitocance la un loc)
Deci... eu zic sa incerci sa dai cumva de conducerea magazinului respectiv. Cred ca vei rezolva mai mult si mai repede decat cu OPC. Succes!
Dacă tu crezi că poți, sau dacă crezi că nu poți, oricum ai dreptate. (Henry Ford)
- Lavinia_tia
- Sr. member
- Inregistrat: 2006-12-29
- Mesaje: 1576
Re: protectia consumatorului...?
privind actele facute de ei zilnic, nu este un capat de tara ca au inchis casa/registru de casa. exista solutii si nu trebuie decat putina bunavointa. ba chiar eu incepusem sa ii spun femeii aleia ce sa faca sa poata sa imi dea banii (legal!) si cand a auzit cuvantul contabilitate a reactionat de zici ca vorbeam de mutantii, nu tot de un departament cu oameni.
o sa incerc ce spui tu December, doar ca vreau sa merg si la protectia consumatorului pentru ca nu e normal sa vanda produse second la pretentii de produs nou. ce-i drept eu sunt putin mai stricta si merg pe varianta ca autoritatile sa sesizeze sau sa intervina. mi se pare ca au alta posibilitate sa puna problema.
ii caut oricum si pe net si mai caut pareri despre ei sa vad ce gasesc. spui ca ai probat personal serviciile opc-ului. seamana problema ta cu a mea? adica ar fi sanse sa imi iau banii inapoi?
deealex spui ca pot returna produsul si sa imi iau banii in maxim 10 zile. este prevazut in lege asa?
- maryu
- Hero member
- De la: Honolulu
- Inregistrat: 2007-08-27
- Mesaje: 3672
Re: protectia consumatorului...?
copilu a scris:E destul de greu sa iti dea banii inapoi caci presupun ca ti-au dat bon si automat s-au facut niste acte zilnice cu bonul acela. In orice magazin se face schimbul cu un produs la acelasi pret sau mai scump tocmai din cauza aceasta.
nu este absolut nici o problema cu bonul.se face proces verbal+anularea bonului din casa.mare branza, nu`i.se poate, insa majoritatea magazinelor pentru a nu da banii inapoi te pune sa iei un produs la schimb.chiar si asa se produc modificari prin acte, pt ca in momentul cand vinzi un produs, automat scade de pe stoc, ceea ce inseamna ca oricum se face o inlocuire de produse+proces verbal. asa ca, Lavinia, cel mai potrivit ar fi sa faci rost de un mail al firmei, in special departamentul de marketing, prin care sa aduci la cunostinta nemultumirea fata de serviciile lor+amenintarea cu OPC+si cel mai important o sa spui tuturor cat de"seriosi" sunt.Publicitatea negativa fct cel mai bine de multe ori.Succes
În fiecare om sunt doi oameni: unul e treaz în întuneric, celălalt doarme în lumină. What will it take for us to realize, The more we provoke, winter will come twice...
- Lavinia_tia
- Sr. member
- Inregistrat: 2006-12-29
- Mesaje: 1576
Re: protectia consumatorului...?
Oricum publicitate negativa o sa le fac cu caru'. Mai ales ca am mers pe varianta ca desi sunt scumpi sunt vechi in oras la noi, nu vand ei porcarii... mi-am luat-o fix in barba .
Si inca ceva. Presupunand ca eu as gasi produse care sa imi placa, ei tb sa imi dea un bon pentru diferenta (pozitiva, ca sigur nu gasesc ceva fix de valoarea initiala). Pai ce tasteaza ei acolo: lant de 0,13 grame??? ca ala are clar alta valoare de intrare. Oricum o dau ajungem tot la bunavointa.
Buna si ideea cu marketingul. Cred ca le scriu ca merg maine la ora x la OPC. Daca nu ma suna sa imi returneze banii pana atunci... sa le fie de bine.
Ultima oara a fost editat de Lavinia_tia (2010-01-08 20:52:18)
- maryu
- Hero member
- De la: Honolulu
- Inregistrat: 2007-08-27
- Mesaje: 3672
Re: protectia consumatorului...?
de sunat oricum nu cred ca te suna..dar..fii sigura ca daca-s o companie mare, o sa mearga mailul tau prin toate retele de magazine.si crede-ma stiu ce vb, ca am lucrat si eu la un magazin al unui designer din Romania si am primit si noi mailul ei cu adaugarea de sfaturi ca sa evitam situatiile de acest gen.bineinteles ca s-a rezolvat si situatia respectiva dar..cu greu. acum..is 2 posibilitati: 1.lantul pe care l-ai cumparat a fost refacut(dupa cum ai zis, prin lipire)si scos la vanzare cu preturile normale. 2.a fost refacut dar vandut la un pret mai mic.te ai uitat sa vezi daca a fost vandut la pretul zilei?stiu ca sunt magazine care vand astfel de produse insa la un pret mai mic, datorita acestor mici defecte.daca a fost asa, atunci vina este tot al lor, pentru ca nu te-au informat si de aici vine o belea mai mare pt ei daca intervine OPC-ul. apropo..despre ce magazin este vb? scrie si editeaza dupa aia ca sa nu se ia drept reclama..desi nu cred ca e, ca asa ne putem feri si noi de astfel de serivicii.
În fiecare om sunt doi oameni: unul e treaz în întuneric, celălalt doarme în lumină. What will it take for us to realize, The more we provoke, winter will come twice...
- Lavinia_tia
- Sr. member
- Inregistrat: 2006-12-29
- Mesaje: 1576
Re: protectia consumatorului...?
Daca e reclama negativa cred ca pot sa scriu. Robert Augustin din Ploiesti. Observ ca sunt din 91 pe piata, dar nu gasesc un mail (doar pe un site apare un inceput de mail, numai ca nu am acces la datele complete pentru ca nu sunt membru). Am gasit doar un telefon mobil si un fix (la care mai mult ca sigur raspund tot vanzatoarele ca am observat azi cat am stat pe acolo). Era vandut la pretul de nou. Adica 100 de lei gramul. Iti spun asta pentru ca am cumparat 2 produse... (adica mi-am pus si capac, nu am fost doar bleaga!) si asta este pretul. Sa nu iti spun ce mi-a zis prima data cand a vazut: Ai fost tu azi si l-ai lipit, sigur! Ca ieri am verificat si nu avea nimic. ..................... I-am explicat ca are acelasi gramaj si nu vad ce interes as fi avut sa il lipesc si s-a domolit.
Acum vad ca nu sunt chiar f mari, doar la nivel local au renume...
Ultima oara a fost editat de Lavinia_tia (2010-01-08 21:14:23)
- maryu
- Hero member
- De la: Honolulu
- Inregistrat: 2007-08-27
- Mesaje: 3672
Re: protectia consumatorului...?
În fiecare om sunt doi oameni: unul e treaz în întuneric, celălalt doarme în lumină. What will it take for us to realize, The more we provoke, winter will come twice...
- Lavinia_tia
- Sr. member
- Inregistrat: 2006-12-29
- Mesaje: 1576
Re: protectia consumatorului...?
ii tirmiteam un mail acum unei prietene povestindu-i! sunt rosie ca racu!' iar m-am enervat! deci e clar ca trebuie sa rezolv asta ca altfel ma iau singura la palme!!!!!
acum am vazut ca era scris si trimite mesaj. hehe! acum le scriu. nesimtitii! iar m-am alterat!
stai ca povestea continua cu un soc. am avut si de gravat un medalion si scot lantul la bijutierul respectiv. ce crezi ca imi spune: "nu e nou!!!. asta pe langa lipitura aia vad ca are si ceva probleme la inchizatoare." d'asta ziceam ca trebuie varianta opc direct, oricand s-ar rezolva. sa le mai taie putin elanul asta!
Ultima oara a fost editat de Lavinia_tia (2010-01-08 21:53:30)
- maryu
- Hero member
- De la: Honolulu
- Inregistrat: 2007-08-27
- Mesaje: 3672
Re: protectia consumatorului...?
bafta...ne tii la curent
În fiecare om sunt doi oameni: unul e treaz în întuneric, celălalt doarme în lumină. What will it take for us to realize, The more we provoke, winter will come twice...
- Lavinia_tia
- Sr. member
- Inregistrat: 2006-12-29
- Mesaje: 1576
Re: protectia consumatorului...?
mersi mersi! va anunt!
- December
- Hero member
- De la: Bucuresti
- Inregistrat: 2009-09-09
- Mesaje: 2439
- Site
Re: protectia consumatorului...?
Lavinia_tia a scris:o sa incerc ce spui tu December, doar ca vreau sa merg si la protectia consumatorului pentru ca nu e normal sa vanda produse second la pretentii de produs nou. ce-i drept eu sunt putin mai stricta si merg pe varianta ca autoritatile sa sesizeze sau sa intervina. mi se pare ca au alta posibilitate sa puna problema.
ii caut oricum si pe net si mai caut pareri despre ei sa vad ce gasesc. spui ca ai probat personal serviciile opc-ului. seamana problema ta cu a mea? adica ar fi sanse sa imi iau banii inapoi?
Eu am "probat" OPC in alte situatii, nu in asta cu cumparaturile, si a durat vreo 2-3 saptamani pana am primit raspuns. In cazul bijuteriilor am fost multumita cu "satisfactia" oferita de patron si n-am mers mai departe, fiindca de fapt nu ceream nimic (patronul mi-a oferit discount la urmatoarea runda de cumparaturi, nu am cerut eu asta), vroiam doar sa atrag atentia asupra mojiciei angajatelor.
Tu adreseaza-te la OPC fiindca de fapt vrei sa reclami o neregula cu PRODUSELE lor, nu doar cu atitudinea vanzatorilor. Dar si la opc ca sa depui reclamatie trebuie sa cunosti datele firmei pe care o reclami, deci tot trebuie sa faci ceva cercetare inainte. Succes!
PS Mai e o chestie (cu contactatul patronului)... daca ii explici ce si cum o sa priceapa si el ca e in neregula si va fi binevoitor sa-ti rezolve problema (sau cel putin asa ar trebui... daca e suficient de constient cate mizerii ii poate face OPC-ul... care n-o sa vina sa-i verifice numai lantul ala ci TOT ce vinde el acolo...) Stiu ca vrei sa rezolvi problema "din radacina" ca sa nu se mai intample la fel si cu alti clienti dar cum spuneam, treaba cu OPC-ul dureaza... acum, depinde si cat esti tu dispusa sa astepti
Ultima oara a fost editat de December (2010-01-09 12:04:46)
Dacă tu crezi că poți, sau dacă crezi că nu poți, oricum ai dreptate. (Henry Ford)
© ForumMamici.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.
|
|
|